Bakkegården

Denne hjemmeside har til formål at informere afdelingens beboere, og andre interesserede, om den forestående,nbsp;gennemgribende renoverings opgave, som skal gennemføres.Bakkegården er opført i 1951 til 1953, og i 1995 nbsp;blev der indrettet 22 atelierlejligheder i i tagetagen.Helhedspl.

OVERVIEW

This site bakkegaarden.frederikshavnboligforening.dk presently has a traffic ranking of zero (the lower the more users).

BAKKEGAARDEN.FREDERIKSHAVNBOLIGFORENING.DK RANKINGS

This site bakkegaarden.frederikshavnboligforening.dk is seeing varying levels of traffic all over the year.
Traffic for bakkegaarden.frederikshavnboligforening.dk

Last Year
Traffic ranking (by month) for bakkegaarden.frederikshavnboligforening.dk

Last Year
Traffic ranking by day of the week for bakkegaarden.frederikshavnboligforening.dk

Last Year

WHAT DOES BAKKEGAARDEN.FREDERIKSHAVNBOLIGFORENING.DK LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of bakkegaarden.frederikshavnboligforening.dk Mobile Screenshot of bakkegaarden.frederikshavnboligforening.dk Tablet Screenshot of bakkegaarden.frederikshavnboligforening.dk

BAKKEGAARDEN.FREDERIKSHAVNBOLIGFORENING.DK HOST

We found that the main page on bakkegaarden.frederikshavnboligforening.dk took five thousand eight hundred and eighteen milliseconds to come up. We could not discover a SSL certificate, so in conclusion our crawlers consider bakkegaarden.frederikshavnboligforening.dk not secure.
93.191.155.253

SERVER OPERATING SYSTEM

I discovered that bakkegaarden.frederikshavnboligforening.dk is weilding the nginx server.

Bakkegården

DESCRIPTION

CONTENT

This site had the following on the web page, "Bakkegården en del af Frederikshavn Boligforening står overfor en renovering." Our analyzers observed that the web site said " Denne hjemmeside har til formål at informere afdelingens beboere, og andre interesserede, om den forestående, gennemgribende renoverings opgave, som skal gennemføres." The Website also stated " Bakkegården er opført i 1951 til 1953, og i 1995 blev der indrettet 22 atelierlejligheder i i tagetagen. Helhedsplanen skal, når den bliver endeligt vedtaget, bringe lejemålene op til nutidig standard, og fokus på minimalt energiforbrug."

MORE WEB PAGES

Cloosparken

Denne hjemmeside har til formål at informere afdelingens beboere, og andre interesserede, om den forestående, gennemgribende renoverings opgave, som skal gennemføres. Helhedsplanen skal, når den bliver endeligt vedtaget, bringe lejemålene op til nutidig standard, og fokus på minimalt energiforbrug.

FFK forside

Omklædning og baner til træning. Sponsorer for FFK s herre hold 1. Sponsorer for øvrige hold, skilte og annoncer. Vision Mission og Målsætning i tekst. Vision Mission og Målsætning video. DBU Holdninger og handlinger børn og unge 2012. Stævner og ture for ungdom. Sportsvej 7, 3300 Frederiksværk. Administration 20 35 48 82. Cafe 47 72 45 46. Arrangement for trænere og frivillige.

Fredericksburg Parade of Homes Fredericksburg, VA

October 3rd, 4th, 10th and 11th. October 3rd, 4th, 10th and 11th. October 3rd, 4th, 10th and 11th. He Fredericksburg Area Builders Association. Is proud to present the 2015 Parade of Homes. The Parade of Homes highlights homes in a wide range of prices, styles, and developments.

Frederikshavn Rideklub

12 september 2015 - kl. Udfyld felterne herunder, så opretter vi automatisk en demo-konto.

GSF-Caïssa Gladsaxe Skak Forening-Caïssa

Til Jernbanen 20, 2880 Bagsværd Se kort. 68, 165, 400, 400S. Blev vundet af Dick Sørensen, Fr. pladsen gik til Nienke van den Brink, GSF-Caïssa og bedst placerede junior. Skakturneringer for drenge og piger.